Урок №15

Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у середовищі Скретч


Цілі: (Алгоритм з повторенням)
ü навчальна: ознайомити з алгоритмічною структурою повторення, навчити складати та виконувати алгоритми з повтореннями, у визначеному навчальному середовищі;
ü розвивальна: сприяти розвитку логічного мислення, критичності думки, пам’яті, уваги, спостережливості;
ü виховна: виховувати повагу до думки іншого; уміння співпрацювати в колективі.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація.
Програмне забезпечення: Scratch.
Хід уроку
І. Організаційний етап
·        привітання
·        перевірка присутніх
·        перевірка готовності учнів до уроку
ІІ. Перевірка домашнього завдання
Тестування у програмі MyTestX
ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності
— Розгляньмо систему команд для пральної машини: заповнити контейнер з білизною водою вибраної температури, додати до води порцію мийного засобу, увімкнути повороти барабана, прати білизну відповідно до вибраного режиму (часу) прання, змінити воду, додати до води ополіскувач, виполоскати білизну, викрутити, злити воду, зупинити повороти барабана. Чи можна змінити запропонований порядок дій, щоб отримати випрану білизну? Назвіть власні приклади з життя, коли порядок виконання дій є важливим для отримання результату.
IV. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

Презентація алгоритму з повторенням (Морзе)

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)
Робота з підручником: § 13.
V. Фізкультхвилинка
VI. Засвоєння нових знань, формування вмінь
Практичне завдання.
Робота за комп’ютером
1)    Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
2)    Інструктаж учителя.
Підручник ст. 91-92
3)    Практична робота за комп’ютерами.
4)    Вправи для очей.
VIІ. Підсумки уроку
Рефлексія
Закінчіть речення:
·        Я навчився…
·        Я дізнався…
·        Я вмію…
VІІI. Домашнє завдання
Підручник § 13 ст. 86-94

ІХ Оцінювання роботи учнів

Цілі:(Алгоритм з розгалуженням)

ü навчальна: ознайомити з алгоритмічною структурою розгалуження, навчити складати та виконувати алгоритми з розгалуженням, у визначеному навчальному середовищі;
ü виховна: формувати вміння користуватися набутими знаннями і  розширювати їх, прищеплювати навички самостійної роботи на комп’ютері.
ü розвивальна: розвивати логічне та алгоритмічне мислення; пам’ять, творчу уяву;
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація.
Програмне забезпечення: Scratch.
Хід уроку
І. Організаційний етап
·        привітання
·        перевірка присутніх
·        перевірка готовності учнів до уроку
ІІ. Перевірка домашнього завдання
Тестування у програмі MyTestX
Знайти помилки в алгоритмах та встановити правильну послідовність дій
— У яких відомих вам програмних середовищах можна виконати зазначені алгоритми? (Paint та PowerPoint).
ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності
— Кожен виконавець має свою систему команд. З цих команд можна скласти алгоритм. Алгоритм виконують у певному місці, яке називають середовищем виконання алгоритму.
Уважно розгляньте рисунки та вкажіть місце виконання алгоритму:
— У чому полягає відмінність між останніми двома рисунками?
— Алгоритми можна виконувати не лише в реальних середовищах, а й у віртуальних. Це можуть бути середовища різних програм, а також спеціальні навчальні середовища виконання алгоритмів. З одним із таких навчальних середовищ ви ознайомитеся на сьогоднішньому уроці.
IV. Вивчення нового матеріалу (Презентація по Морзе)

Презентація "Алгоритм з розгалуженням" (Морзе)

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)
Робота з підручником: § 15.
V. Фізкультхвилинка
VI. Засвоєння нових знань, формування вмінь
Практичне завдання.
Робота за комп’ютером
1)    Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
2)    Інструктаж учителя.
Підручник ст. 103-104
3)    Практична робота за комп’ютерами.
4)    Вправи для очей.
VIІ. Підсумки уроку
Рефлексія
Гра «Чарівні окуляри»
Крізь ці окуляри можна побачити лише добрі риси характеру Рудого кота. Підберіть слова-характеристики для нашого героя на кожну літеру назви середовища, у якому він живе:


С — симпатичний;
К — кумедний;
Р — радісний;
Е — ерудований;
Т — товариський;
Ч — чесний.


VІІI. Домашнє завдання
Підручник § 15 ст. 98-106

ІХ Оцінювання роботи учнів

Комментариев нет:

Отправить комментарий