Урок №7



Тема: Практична робота «Побудова інформаційних моделей»

Мета навчальна: навчитися створювати інформаційні моделі;
розвивальна: сприяти розвитку спостережливості, уваги, пам’яті, уяви, мислення, виробляти звички до планування своїх дій;
виховна: виховувати відповідальність за результати власної діяльності та поведінки.
Обладнання: комп’ютери з встановленими ОС та LibreOffice Writer.
Структура уроку
1.                Організаційний момент.
2.                Актуалізація опорних знань.
3.                Інструктаж з ТБ.
4.                Виконання практичної роботи.
5.                Підбиття підсумків уроку.
6.                Домашнє завдання.
Хід уроку
1. Організаційний момент
Вітання з класом. Перевірка присутності і готовності учнів до уроку. Перевірка домашнього завдання. Критерії оцінювання рівня навчальних досягнень учнів у результаті виконання практичної роботи.
2. Актуалізація опорних знань
1.                Що таке модель?
2.                Що може бути моделлю?
3.                Для чого використовують моделі?
4.                Як класифікують моделі?
5.                Поясніть поняття матеріальна модель.
6.                Поясніть поняття інформаційна модель.
7.                Назвіть види інформаційних моделей.
3. Інструктаж з ТБ
4. Виконання практичної роботи
 Завдання 1. Зобразити моделі речовин за поданими зразками у середовищі LibreOffice Writer.

Назва 
речовини
Хімічна
формула
Структурна
формула
Зображення
просторової моделі
кисень
O2
О = О

вода
H2O
H – O – H

вуглекислий 
газ
CO2
O – C – O

кухонна сіль
NaCl
Na – Cl


Вказівки до виконання
1.                Завантажити середовище LibrеOffice Writer.
2.                Ввести назви хімічних речовин (по одній у рядку).
3.                Після назв ввести хімічні формули. 
4.                Після xімічної формули для кожної речовини подати структурну формулу.
5.                Після структурної формули для кожної речовини подати зображення просторової моделі, створеної у середовищі незалежного графічного редактора або з використанням наявних можливостей офісного пакету.
 На вкладці Градієнти вказати перехід від кольору, вказаного вчителем для кожного елемента, до білого

і натиснути кнопку Гаразд.
Зафарбувати зображення атомів таким чином:

Карбон C

Оксиген О

Гідроген Н

Натрій Na

Хлор Cl
Копіювати зображення атомів  і групувати
6.                Зберегти файл з назвою Ваше прізвище 1 у теці, вказаній вчителем.
7.                Закрити програмне вікно LibreOffice Writer.
Завдання 2. Створіть інформаційну модель заміського будинку в середовищі графічного редактора.
5. Узагальнення навчального матеріалу
 Які можливості дає комп'ютерне моделювання?
6. Підбиття підсумків урок
Виставлення оцінок.
7. Домашнє завдання
Автор підручника
Параграф
Номер завдання
Н.В. Морзе, О.В. Барна та ін.
7 повторити
Вправа 3 с.51-53
Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко та ін.
2.1, 2.2 повторити
Завдання 5 с.47

Комментариев нет:

Отправить комментарий